torek, 24. junij 2014

S ponistre se vidi Šolta

Piva klapa ispo' volta......

Dobesedno. Spimo na otoku Polebrnjak, zraven Maslinice na Šolti. S Šolte pa se sliši petje in harmonika. Marijana. Ter kasneje navijanje ob ogledu tekme.
Najslabši bivak do sedaj.
Strma skalnata obala, ni prostora za izkrcanje. Zato čolne dvignemo iz vode in jih odnesemo malo višje. Šotore pa tudi postavimo na rahlo strmem pobočju, tako da sem jaz celo noč lezel s spalko dol iz blazine.
Konec dneva nas je ujel ravno v Maslinici, kjer smo si v trgovini obnovili zaloge. 

Zjutraj smo se zbudili na zmagovalni plaži do sedaj v prekrasno jutro.
Tudi razgled iz WC-ja je bil nepozaben ,-)
Za zajtrk tokrat za spremembo testenine s tuno in paradižnikom.
Še poslovilno kopanje in odveslamo proti koncu Brača in Šolti. Ob Braču nič posebnega. Solidno vreme in morje.
Pri prehodu skozi Splitska vrata proti Šolti, damo spet oči na peclje.
Smo edini, ki prečimo kanal. Vsa ostala plovila in ni jih malo, gredo ven ali noter.
Na Šolti prva kratka pavza v uvali Travna.
Od tam nadaljujemo z veslanjem ob skalnati obali z visokimi stenami.
Kosilo v mirni uvali Zaglava. Sonce pripeka, mi pa smo ostali brez vode.
Imamo še samo eno plastenko, ter tisto kar imamo na čolnih in jaz v jopiču za pitje.
Za kuhanje uporabimo deževnico iz zajetja.
Jaz si z njo sperem tudi klobuk in majico, ki me je pod pazduhami že začela drgniti od soli.
Ko se najemo in Tinček in Base opravita tudi ''power sleep'', se odpravimo naprej.
Takoj ko zavijemo iz uvale, nas pričakajo veliki valovi in veter, ki iz mirne uvale sploh niso bili opazni.
Valovi niso imeli prave smeri, čeprav je pihal jugo. Premetavalo nas je sem ter tja, tako da veslanje ni bilo več varno.
Zato smo zavili v zadnjo uvalo pred koncem Šolte, uvalo Poganica.
Tam so v samotni hišici dopust preživljale tri starejše Čehinje ali Slovakinje.
Pri njih si iz vodnjaka z vedrom natočimo vodo.
Čakamo in opazujemo morje če se bo umirilo.
Po dveh urah, ob pol sedmih zvečer, se nam zdi, da je malo boljše in odločimo se odveslati naprej do Maslinice. Ko pridemo iz zavetja uvale vidimo, da se ni nič izboljšalo. Ampak ne preostane nam nič drugega, kot da veslamo naprej.
Na koncu Šolte, ko zavijemo za Rt Gaj, pa čisto drug svet.
Jugo sem ne seže. Zato se v Maslinico pripeljemo po popolnoma mirnem morju.
Trgovina, potem pa iskanje prostora za nočitev.
...












Ni komentarjev:

Objavite komentar