četrtek, 3. julij 2014

Nostalgija

Ponoči ob treh me je spet prebudila nevihta, ki mi je podrla šotor.
Če ni vetra, se ga še da za silo postavit.
Veter pa ga takoj spet podre, ker nima opore. Dež me je potem močil pri nogah, zato sem se prestavil k Baseu.
Zjutraj, ko sva se prebudila pa je bilo nebo jasno, ampak je pihala burja.
Kako prav sva naredila včeraj, da sva opravila prečenje.
Danes to ne bi bilo mogoče.
Po zajtrku sva še malo počakala, če se bo polegla. Napoved je namreč bila, da se bo dopoldan veter obrnil v maestral.
Medtem ko sva pakirala v čolne, sva opazovala surferje, ki so se podili sem ter tja.
Ob pol desetih kreneva z vetrom točno v hrbet, proti rtu Kamenjak.
Za 6 km dolgo pot sva potrebovala pol ure. Noro je letelo.
Za rtom se veter umiri. In nadaljujeva v lepem ritmu.
Pred Banjolami pa naju začne v prsa tolči maestral in valovi.
Zato zavijeva v zaliv.
Za vse nostalgike, spodaj slikca plaže in otoka Frašker, kjer smo kot otroci preživljali počitnice v koloniji.
Skuhava kosilo in počivava. Sonce pripeka.
Ob treh kreneva naprej. Veter in valovi so se še okrepili. Počasi veslava v Pulski zaliv.
Ravno pri vhodu, kjer je narejeno obzidje, ki mi je ko sem ga zgledal dalo občutek, kot da se vozim po jezu, se za nama pripelje policija.
Zavijejo v zaliv tam pa se ustavijo, kot da bi naju opazovali.
Midva veslava naprej, oni pa se tudi počasi odpeljejo.
To je bilo prvo srečanje z njimi v teh treh tednih.
Veslava mimo otoka Kotež proti Fažani.
Spet naletiva na močan proti tok, ki naju odnaša. Medtem ko veslaš se tega ne čuti, vidi pa se na obali, ki se oddaljuje namesto približuje.
Vse nama otežuje še veter in valovi.
Zavijeva na obalo. Na pivo Pan, da nama polepša dan.
Ob sedmih nadaljujeva, tudi veter se malenkost umirja.
Priveslala sva do Barbarige.
Na kamniti plaži se izkrcava in postaviva bivak.
Danes sva imela najlepši sončni zahod do sedaj.
Sonce na obzorju je padlo v morje.
Na sredini sonca pa temna silhueta svetilnika na otoku Sv. Ivan na pučini pri  Rovinju.
Zdaj ko to pišem, je nebo desno na obzorju še vedno obarvano rdeče, na levi strani pa v morju seva luna.
Za konec dobivava najlepše prizore.



















Ni komentarjev:

Objavite komentar